Te amo (L)


hejsan bloggen "
Är inte sugen på att gå & lägga mig , så gör en ordentlig uppdatering


och förklarar dagen så ni fattar :)


Fick up 10:20 som jag ställer alarmet på varje dag,
Då tittar jag på vårabästa år, sen blev det top modell ,
Sen blev det läsa anaginas blogg som jag inte har läst på år känns det som.

Sen kom mamma & gick ut med min sötaste hund te mig.
Hängde med hon hem.
Kom hem vid halv fyra.
Då kom Evelina vi har haft en trevlig dag.
Sen blev det tacos , med Pappa.
Och sen blev det Att jag cyklade till Evelina vid 8
Vi snackade & hoppade studsmatta som jag inte har gjort på länge länge kulkul
Vi satt på vägen & hade en diskotion med hennes (lille bror om något. )

Nu blir det 90210 ett ansnitt sen sängen

 / PÖÖÖss Bloggis :)





'


DAGEN JAG HADE JÄTTE TRÅKIGT & TOG MASSA BILDER,
DET ÄR DÄRFÖR JAG LADDAR UP SÅ MÅNGA OLIKA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0