why don't tell me that it's nothing for you



hej , va i fucking nävlinge i går , så kunde / ville typ inte blogga .
hyrde film i går valentimes day sen hyrde mamma två dåliga filmer  bla
Sen blev det ut och gå en runda, tog lite kort med,
tittade på the hills sesong 5 & sen en film så somnade vid kvart i tre

 
  Idag : Vaknade vid halv ett, gick ner och la mig på soffan & kollade på jerseyshore.
Tvingade i mig själv en äklig pannkaka . uhh
Sen åkte ja hem med danne vi gick typ 1 timme elr lite mer.
Sen körde han mig till julia.
Ja och julia gick en runda sen satt och snackade ,
 orkar typ inte skriva mer kom hem tid halv tio typ
En jätte rolig dag. 

 Nu väntar ja på att pappa ska gå och lägga sig
så ja kan kolla på jerey shore som jag älskar älskar & älskar 

 Ni får ha det bra / pussssi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0